Een loyale club mensen,
We blijven menselijk. We onderscheiden ons met een uitgekristalliseerde dienstverlening op basis van aandacht, creativiteit, intuïtie en de mogelijkheid om echt te connecten met onze klanten, collega’s en onszelf.
Samenwerken met ons betekent samenwerken met een loyale club mensen. We zijn eerlijk, integer, ambitieus (elke dag beter!), oprecht, humoristisch en energiek. Er heerst een flexibele, betrouwbare en plezierige cultuur.
Betere zorg dankzij het optimaal benutten van talent
Het is onze missie om een bijdrage te leveren aan betere zorg, om de kwaliteit van leven van de patiënt te verbeteren en het werk van de medische staf te verlichten.
Dat doen we door de prestaties en vaardigheden van schaars (para)medisch-specialistisch OK-personeel te optimaliseren. We stimuleren en faciliteren hun talentontwikkeling en we verbinden hen aan de best passende opdrachtgevers.
Klantgericht, oprecht en liefdevol
Wij hechten veel waarde aan innovatie, klantgerichtheid en aandacht voor onze klanten. We zijn nieuwsgierig, enthousiast en willen de verwachtingen van onze klanten overtreffen.
Bij ons staat de klant centraal. Met die aandacht maken we het verschil ten opzichte van onze concurrenten. De waarde zit in alles wat niet schaalbaar is en waarin onze medewerkers de onderscheidende factor zijn: aandacht voor de patiënt, empathisch vermogen, compassie, continue zelfreflectie, een actieve houding en de creativiteit om dingen op een andere manier te doen terwijl de kwaliteit van handelen gewaarborgd blijft.
Enerzijds bedienen wij onze klanten door de aanvragen deskundig en nauwgezet te vervullen, anderzijds doen wij het maximale om het talent aan ons te binden. De lijnen zijn kort, het contact is persoonlijk. Ons werk is geen formule, maar is oprecht en liefdevol.
Persoonlijk met inhoud
Wij investeren dagelijks in de kwaliteiten van onze specialisten. Of het nu gaat om persoonlijke ontwikkeling of het vergroten van vakinhoudelijke kennis, onze collega’s ontwikkelen een pasklaar programma afgestemd op jouw behoeften en wensen. Binnen onze Academy kunnen de collega’s stap voor stap chirurgische procedures, anatomie en medische technologie verkennen middels e-learning en videotutorials. Hiermee willen wij de chirurgische vaardigheden en de OK-prestaties verder optimaliseren.
Onderscheid maakt uniek
Vergelijk een zorginstelling met een mens. Ieder mens heeft verschillende karaktereigenschappen die hem of haar onderscheiden. De merkwaarden van zorginstellingen zijn daarmee te vergelijken. Die waarden bepalen je identiteit en zijn de toetsstenen voor alles wat je doet: de omgang met klanten, met elkaar, en hoe je product of dienst eruitziet.
De merkwaarden van Lima Healthcare zijn deskundigheid, ontwikkeling, aandacht, verbinding, authenticiteit en ambitie.